søndag 19. august 2012

KVELDSTUR I HAGEN...MÅ VÆRE DEN VARMESTE DAGEN I SOMMER, 26 GRADER. Herlig!

En flott dag. Litt vemodig å tenke på at sommeren er over snart.
Askil første dag i morgen i 2.klasse.
Store gutten min.
Nyter de vakre blomstene og klamrer meg til sommeren.










Nå har vi endelig fått tak i stoff til madrassene til benkene i vinterhagen.. Av alle steder så fant vi det i Aalborg.
Nå har vi sendt de av gårde til skredder.
Blir spennende å se resultatet, og håper de blir ferdig til vi skal feire kjærligheten og nytt hus i helgen med gode, gamle venner! ( 1 år for sent) Sånn er det bare, med nytt hus, jobb og småbarn.
Uansett såå gleder vi oss!
Det er aldri for sent......................






SØTE garasjen som flinkisen min har malt, men bil er det ikke plass til.
MÅ nok om en stund bygge en ny, men elsker denne søte garasjen.
Jeg skal i såfall ha den nesten lik, men med plass til bil i.



DIGGER den gamle døra.
Det kan dessver¨re bli et lite problem den dagen Askil får nøkler og skal begynne å gå hjem selv.
For jeg har problemer med å låse opp og igjen...
















1 kommentar:

  1. Hei!
    Fin blogg du har! Har lyst å legge emg til så jeg får melding om oppdatringer på bloggen din, men må først finne hvor det er!
    Klem Hilde

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)