fredag 5. oktober 2012

Ved-fredag...


I dag kom onkel Anders helt fra Gol med 4 store sekker med ved til oss.
Vi er så heldige, og da har Askil flinkisen vår jobbet i så og si hele dag.
Føler nesten at vi driver med barnearbeid, men han  bare ELSKER det, virkelig!

Og premien i dag var en tur på Peppe`s for å spise pizza.
Det var herlig for store & små og sykle langs elva, og kose seg i
sola. (Deilig sommerfølelse faktisk)

Ballong var pop etterpå!!!

Uka har vært fin med MYE høstferie-jobbing på gutta, og mamma har endelig begynt å jobbe litt igjen!

Veldig godt å begynne igjen, og superhyggelig velkomst fra de
beste kollegaer;)) (LIKER)

Glad fredag folkens!!!



Hvor har du det fra gutten min?!STÅ PÅ,  alt er mulig, og ingenting er umulig!!!
Du imponerer mammaen din stadig min fineste...


...nam... 

Noen familie moves...




Jente med ballong + gutt på sykkel  = LYKKE.

2 kommentarer:

  1. Så mysigt...vilken härlig sol och vilken duktig kille ni har. Kram

    SvarSlett
  2. Åh, Askil har blitt så utrolig stor! Kjenner snart ikke igjen den lille gutten han en gang var, og vips så er han tenåring! Tenk deg det. Ser jo ut som herlige høstdager i Drammen med fint vær. Nå har høsten kommet hit også, brr..

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)