fredag 15. mars 2013

Et ekstra rom...

...er gull!
I fjor på denne tiden så var ikke
vinterhagen oppusset.

Nå som våren var i anmarsj så nytes 
vinterhagen.( Nå laver snøen ned igjen dessverre)

Deilig med sola som varmer, lyset & ikke minst
nytt interiørmagasin, Rom 1 2 3 i posten.

Litt egen- og lesetid
er sjelden kost.
Og nytes!

Gårsdagen var en smule actionfylt,
da jeg var farlig nær en ulykke.
Det var en gal mann som som kjørte i full fart
mellom to kjørefelt
og kræsjet rett inn noen biler 
som stod rett ved siden av meg mens vi ventet på grønt lys.
Hylende sirener,
og rett og slett en
skummel biljakt
som endte 
med et stort kræsj( stod om det i dt)
og tre ungdommer bak lås og slå.
Føltes som en actionfilm.
Og var sterk kost for en 
nervøs , nybegynner sjåfør 
som meg.
Hatt lappen en måned liksom.
Snakk om UFLAKS!

Nå skal helgen brukes til hellig tid med
familien, og å roe ned.

Ønsker dere alle en finfin helg!








10 kommentarer:

  1. Stakkar deg !
    Og du som nettopp har tatt lappen..
    Godt at det gikk bra, skjønner at du fikk et støkk. Kos deg masse og nyt ROM 123 :)

    God helg
    Janne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker;) enda godt det gikk bra ja. Det er vel ikke akkurat dagligdags, puh!
      Finfin helg til deg også;)

      Slett
  2. Hei på deg!
    Så bra at det gikk bra, tross alt...Skummelt med ulykker!
    Så fint du har det i vinterhagen din! Krakken var skikkelig dekorativ! Ønsker meg vinterhage....
    Fin helg til deg!!
    Klem Siri

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker, krakken er jeg superglad i. Vinterhage er gull.
      Jepp, godt gikk bra.
      Herlig helg til deg;)

      Slett
  3. Oi, så skummelt og snakk om uflaks. Jammen bra det gikk fint. Ser ut som en koselig vinterhage dere har, likte veldig godt krakken

    SvarSlett
  4. Takker. Kjipt at det finnes slike gærninger på veien. Skal ta meg en titt hos deg snart også;)

    SvarSlett
  5. Skrekk og gru- det er skummelt i trafikken- ble nesten most av en trailer selv for en stund siden- hadde kjørt inn i en rundkjøring i drammen- en av de store- og da kjører han på- klarte såvidt å smette forbi...man blir jo litt sånn matt...håper du slipper sånne ekle opplevelser i fremtiden. Men vinterhagen er i alle fall en fredet plett på jord, hadde det der vi bodde før- og det var så fint å kunne starte våren litt tidligere der inne;)

    SvarSlett
  6. Uff, det hørtes skummelt ut.
    Skremmende!
    Nydelige bilder du viser.
    Alltid kjekt med et ekstra rom,
    her er vi så glad for at vi har loftstua barna bruker mye nå
    så får vi stua litt for oss selv.

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselige ord hos meg :)
      Sikksakkteppe er enkelt,
      har et innlegg med link til oppskrift her: http://acinabox.blogspot.no/2012/07/sikksakk-teppe.html
      På sengeteppet brukte jeg minste antall masker + maks antall masker når jeg la opp,
      da ble det akkurat så bredt som jeg vil ha det i enden på senga.
      - AC

      Slett
  7. uff, det hørtes fryktelig ekkelt ut med det bildramaet du var involvert i! Godt det gikk bra med deg! Håper du har kommet deg over det verste sjokket. Ser i hvertfall veldig avslappende ut med te og Rom 1-2-3. Fine bilder :O) Klem fra Neri :O)

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)