fredag 29. november 2013

Noen ønsker...

 
 
...har man vel alltids til jul, eller hva?!
Man har jo strengt tatt alt man trenger og mer til,
men som
i n t e r i ø r- o g
d e s i g n e l s k e r
så lyver jeg hvis
jeg sier at jeg ikke har noen materielle ønsker.
Og å lyve er jeg jo motstander av,
så her er noen av
mine/våre
julegaveønsker i år,hihi;)
 
Og i månedens U S B L-nytt
kan du lese om hva
interiørbloggerne ønsker seg til jul.
Jeg er i godt selskap med kjente og flinke medbloggere som Med et lekent sinn, Hilde Mork & Designlykke.
Her kan se hva de ønsker seg.
 
Har du noen juleønsker av den materielle, sjelelige/kroppslige eller opplevelsesrike
sorten kanskje?!
 
Ønsker alle som titter innom en
finfin fredag, og vips så er det desember! 
K O S;)
 
 
 

1 kommentar:



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)