lørdag 24. mai 2014

Nye beboere...





... har flyttet inn i dukkehuset en kort periode!
Dette fine dukkehuset hjemmesnekra av svigerfar og tapetsert av mammaen
har flyttet en periode inn på vårt soverom!
Av og til trenger en en pause fra lekene sine,
da får de liksom
litt nyhetsverdi
når de kommer frem igjen!

Er dere flinke til
å rullere, rydde bort leker?

Jeg synes dagens barn har alt for mye,
inkludert mine egne. Så derfor
må noe stues unna litt
av og til!

Og noen ganger kan man gi til andre,
eller bytte leker med andre.
Nylig ble det arrangert byttedag
i barnehagen!
Genial måte å glede andre på, fokus på
gjenbruk og sist men ikke minst
å unngå
dennee kjøp og kast
mentaliteten!

Og heldigvis er det noen arenaer der det fokuseres på
gjenbruk,
blant annet i interiørbloggeverden!

Hurra
for
gjenbruk!

Også er det viktig å skape spenning og glede
ved det å ønske seg ting
synes nå jeg!
Det husker jeg selv fra barndommen!

Ha en fortreffelig helg dere;)



3 kommentarer:

  1. The first thing Spencer did at Kaiser-Frazer was to survey what women liked, a novel notion at the time. Except for the far-sighted Ned Jordan louis vuitton replica, no one in the auto industry had much wondered about this before. The results of Spencer's survey correlated http://www.gillians.com/mail.asp closely with a similar study for House and Garden, so he worked with that magazine to http://www.marina-platform.info/menu.aspx develop materials and colors suitable in both house and car.

    SvarSlett
  2. SUPERFINT!! Jeg elsker dukkehus og Sony angels :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig fint dukkehus!! Der vil jeg bo 😉 og ja, kidsa har altfor mye leker!! Her har de knapt sagt at de ønsker seg noe før svigers har kjøpt det! Skjønner ikke hva de skal med alt dette, de blir jo så fort lei! Hver jul har jeg stor opprydning på rommene til gutta, pakker inn masse leker og legger under Fretex juletreet 😊 elsker gjenbruk! Kunne gjerne vært enda flinkere, og jobber med saken 😉

    Klem fra fargehverdag Gina

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)