lørdag 18. oktober 2014

D y l a n . . .

...ser ut til å ha funnet seg til rette 
her i huset, som resten av gjengen her!
Han endte opp i storstua, der vi trives best alle sammen i grunn:)
Eller hvor synes du han passer best inn?
Det er fakitsk det jeg digger med bilder, puter og tepper
og annet småstæsj.
Nemlig at det kan flyttes/rullers på,
og få en nyhetsverdi
uten å kjøpe noe nytt!


Tenk at det nærmer seg fire år siden vi var på privatvisning her,
og slang inn ett bud på 50.000 over takst 
fordi vi hadde tapt så mange budrunder tidligere!

Og vips så var huset vårt, 
der var så skummelt husker jeg!

Men vi er heldigvis superfornøyd og trives veldig godt i huset,
og vi er evig takknemlig for alle de fine folka vi har rundt oss!
Uten dere ville vi ha savnet Oslo enda mer:)

Vi er heldige! 


Jeg leter fremdeles etter de små gleder, og er forsatt mye isolert pga helsa
og er tidvis rimelige lei dette huset, men det varer ikke så lenge 
heldigvis! 

Venter igjen på nok en operasjon 
og ser frem til at den er overstått 
i håp om å kunne 
finne tilbake
til
overskudd , kreativitet og arbeidsliv
igjen!


I mens må man prøve å leve best mulig og finne de små gleder! 
Og fokusere og glede seg over den fine
familien
som jeg er så heldig å ha
<3

Pc'n er fortsatt ustabil og lever sitt skrantene liv.
Og med ny strømkabel gav den et lite livstegn fra seg i det minste;)

Ønsker deg som titter innom finfine dager i hvert fall :)





3 kommentarer:

  1. Så fint, det gjorde seg med bilde der :)

    Lykke til med forstående operasjon, og nyt høstsola (som jeg håper dukket frem hos deg også i dag).

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, sp hyggelig at du synes det GladMamma :) Alltid godt med det som er overstått av slike ting i hvert fall:) Krysser fingre for sol i november også, den tyngste måneden synes nå jeg! Fortsatt fin helg til deg:)

      Slett
  2. Jeg sitter med samme skrekkblandede fryd nå! Skal flytte fra Oslo, i hus, med en mann! Vilt! Hehe :)

    Lei for å høre at du fortsatt sliter med helsen, at du igjen må operere. Helt forferdelig. Må være så tungt for deg. Synes du er flink til å spre farger og glede midt oppi alt dette. Tenker på deg! Stor klem herfra.

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)