tirsdag 2. desember 2014

Innrede med planter... ...


... er utfordringen hos
nib denne
fine desembermåned!
Og denne gangen så samarbeider de
med
Plantasjen, og med designerene Cecilie Melli og Fam Irvoll.

 Jeg har faktisk ikke kjøpt noe annet enn svibel foreløpig!
Og jeg må nok ha et par vakre Amaryllis også etter hvert,
sånn for å få
julestemningen
plass!
Ellers så bruker jeg å pynte med litt julepynt
på de plantene vi allerede har i hus!

Jeg er vel av de
 interiørbloggerne
som kjører litt "egen stil" (tror jeg).
Men likevel blir jeg til tider, dratt inn i disse trendene;)
Og det gjelder helt klart plantetrenden også, enten jeg tror det eller ei
på forhånd så blir jeg påvirket på ett eller annet tidspunkt!
Og nå kan jeg ikke skjønne hvordan vi klarte oss uten  planter,
for det skaper
uten tvil
harmoni!

Enn du, er du "bitt"av plantetrenden?
Her kan du kikke for litt inspirasjon!
Eller du kan selv delta;)

Ønsker deg som titter innom en finfin førjulstid!


























1 kommentar:



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)