torsdag 21. februar 2013

Inspirasjon- sengeteppe...

 
...
Husker dere at jeg nevnte tidligere et programmet som ble sendt på nrk på mandager, Nordisk design.
 
SAVNER!!!
Der kom jeg nemlig over det flotte sengeteppe til Karen Bjelke.
Som jeg fortsatt leter etter. Det er bare så L E K K E R T, og står veldig høyt på ønskelista fremdeles.
 
Her har jeg funnet masse herlig inspirasjon fra (geniale pinterest)
eventuelle sengetepper
jeg virkelig ønsker meg.
 
Soverommet har vært det rommet med minst farger i,
og jeg liker det så absolutt,
men kjenner plutselig
at jeg savner et sengeteppe med litt mønster og farger;)
Og falt pladask for Karen Bjelke sitt;)
 
 
Noen som vet hvor jeg kan finne noen lignende ??
 
Blir superglad for tips!!
 
Herlig solfylt da til deg som titter innom!


 
Colorful quilt + quiet room.
 
 
 
 

 

3 kommentarer:

  1. Så mange stilige sengetepper.
    Det øverste kan du hekle selv med de fargene du selv vil ha,
    ser ihvertfall ut som et sikksakkteppe.
    Er veldig enkelt.


    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant;)

    Kanksje jeg nå lære meg å hekle nå da;)

    Ser du noen fine tepper hjemme hos deg, har du heklet begge selv?



    SvarSlett
  3. For oen flotte pledd. Virkelig innspirende. Hilsen Grethe

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)