torsdag 14. februar 2013

Lises "sunne" sjokolade kuler /hjerter...

 
 
...er du også hekta på sjokolade?
Jeg har så og si alltid sjokoladesug.
Så da jeg var hos min søte venninne Lise,
så fikk jeg smake disse "sunne" her!
 
Alt du trenger er:
Dadler
kakaopulver
og valnøttkjerner
 
Hakke alt sammen med en stavmikser eller jeg har brukt
en sånn løk-kutter fra tuperware.
(skulle nok ha finhaket det enda mer)
 
Bror elsker både å lage og spise de!
Og tidligere har vi brukt å pakke de inn i
matpapir/mellomleggspapir!
 
Lillemor er nok mer som mammaen,
og vil aller helst ha den usunne, lyse typen sjokolade!
 
Men de er virkelig gode, sunne & enkle!
 
Passer på en dag som dette!
Vi er ikke egentlig av den sorten som feirer
Valentines day!
(Litt gammeldags og mot kjøpepresset) 
 
 
Men litt godis og mat med litt ekstra kjærlighet og omtanke
passer bra i dag!
 
Enn du, er du Valentines fan? 
 
Ha en videre finfin dag folkens!
 
(Litt dårlig bildekvalitet dessverre, skyldes vel dårlig lysforhold på kjøkkenet og mine litt for dårlige bilde kunnskap) 




3 kommentarer:

  1. De så deilige ut!
    Og perfekt til Valentine´s day!
    Ikke for mye- og ikke for lite:-)

    Nyt resten av kvelden!

    SvarSlett
  2. Nå ble jeg inspirert til å fikse litt sunn sjokolade (ja, i tillegg til melkesjokoladen... hehe)!

    Noen stor Valentine-fan er jeg foreløpig ikke, bortsett fra at alle dager man kan feire litt ekstra er hyggelige! :)

    SvarSlett
  3. Olala, sjokolade! Har grafsa i meg en stor plate Stratos i dag, så ja. Kan skrive under på at det er den lyse sjokoladen som frister mest;) Vi feirer ikke valentin...egentlig. Men det ble likevel roser fra mannen og en stratos da. Han vet hva jeg helst vil ha, hihi. Jeg sto for middagen. Det ble bare en fin dag å ha lørdag midt i uken på:)

    Og, hahaha, jeg synes jeg ser deg for meg der du "rægger" rundt. Og så i drammen da, selveste "rægger"-byen. Nesten:) Må være deilig å endelig lappen, selv om det kanskje ikke har gått opp for deg ennå. Som nevnt så gleder jeg meg til jeg endelig får ut fingeren. Tar sikkert 10 år til...

    Interiør-date ja! Så koselig at du vil det:) Det hadde vært morsomt, og litt skummelt. hihi. Jeg har ikke møtt så mange andre bloggere "live", er liksom litt "anonym" bak dataen. Stort pluss for initativ, så ja:) Jeg er busy denne helga og noe neste, men kan etter det. Eller en ettermiddag også, det går jo an:)

    Maya

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)