tirsdag 30. april 2013

Hurra for kjærligheten...

... min kjære flinke, omsorgsfulle, handy, kjærlige, beste venn,
tålmodige, kjekke, morsomme,
rocka og kule mann.

Tenk at  det allerede er 2 år siden vi giftet oss i oppssingskaos,
og tenk 11 år siden vi ble kjærester.

Tiden flyr avgårde.

I fjor fikk jeg et kjærlighets-morelltre i hagen på
bryllupsdagen.
Og i år så håper jeg vi kan høste litt av kjærlighetsfrukten.
                                                                  

                                    R O M A N T I S K!

Det enkle er ofte det beste, forsøker jeg å innføre som
hverdags/livsfilosofi.
Nettopp fordi det er mest overkommerlig, og det er jo tross alt den gode tanken
 bak som teller;)

Så til frokosten i dag fikk min kjære mann dette;)

Tvilsomt at vi får feiret noe særlig,
da hver helg i mai allerede er booket, og i kveld skal jeg møte noen jenter
og mannen skal jobbe i heimen!
(Noe han heldigvis digger)

Jaja sånn er hverdagen, også får man gjøre noe fint sammen av og til.

Det er jo tross alt ikke så lenge siden vi var på kjærestetur
til


Er dere flinke til å dyrke & pleie kjærligheten?!

Hurra for 
K J Æ R L I G H E T E N! 
 




 
 


6 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse! Jeg er helt enig i at det er viktig å ta vare på hverdagsromantikken Det er den som føles mest ekte. Jeg tror jeg skal bli litt flinkere til å gjøre det også, ikke bare tenke på det... ;)

    Ha en romantisk ettermiddag og kveld. :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med bryllupsdagen. Dette tror jeg kunne vært en hilsen etter min manns smak og. Det enkle er ofte best, i alle fall er det bedre å få gjort noe enn ingenting. Vi er nok ikke så flinke til å pleie kjærligheten sånn i hverdagen, så det burde vi nok jobbet med. Er bare så vanskelig å finne tida med små barn synes jeg.

    SvarSlett
  3. Hihi, den var søt da:) Det er det lille som teller tenker jeg da, behøver ikke være så stort. Tipper han ble veldig overaska da han så fatet! Gratulerer så mye med kjærestedag!

    SvarSlett
  4. Synes det var kjemperomantisk jeg!
    ...også morelltreet.

    Kjempeflott med hverdagsromantikken.
    Det er viktig! Om vi er flinke til det?
    Nope...

    Siw

    SvarSlett
  5. Hurra også fra meg! Vi kjenner hverandre siden år, 37 ble kjærester for 22 år siden og er giftet siden 16,5 år. Utrolig fint å være sammen med den man elsker, ikke sant?
    Klem, PiPa

    SvarSlett
  6. Så romantisk og koselig da :-) Ja enig, det enkle er det beste, man blir lykkeligere av det. Hilde

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)