onsdag 1. januar 2014

GODT NYTTÅR...


                                                                    ...dere fine lesere!
Takker for ett år med masse herlig inspirasjon, glede & fine ord
fra dere fine bloggsøstre, venner & familie!
 
 
1,5 år i denne offentlige bloggverden har gitt meg
M Y E
&
jeg gleder meg til fortsettelsen... 
Og kanskje blir det instagram også
etter hvert for denne
treige dama...
Det får tiden vise...
Ser siden jeg begynte å blogge for snart 1,5 år siden
at det blir mer og mer stille i blogglandia
dessverre.

Men tipper jeg holder koken, og det håper jeg dere
også gjør.

Jeg elsker nemlig å inspireres av deres
herlige kreativitet, fine interiørfunn,
nydelige hjem med stor sans for det
estetisk vakre!
 
 
Vi blogges dere fine bloggsøstre!
 
Nytt år, nye muligheter;)
 
Ønsker dere alle et fortreffelig 2014!

 


5 kommentarer:

  1. Ønsker deg et riktig godt nytt år. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det samme til deg kjære Hedda;)

      Slett
  2. Ja! Du må bare fortsette å blogge! Oppdaget nettopp bloggen din, og den er raskt blitt en favoritt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, tusen, tusen takk;) Så stas, og det varmer selvsagt;)
      Fine dager til deg;)

      Slett
  3. Godt nyttår til deg! Jeg begynte å blogge i mars i fjor og har tenkt noen ganger at jeg kanskje var litt for sent ute, for det er nok færre som leser blogger nå enn før, men jeg håper vi henger i begge to likevel :) Også må du gjerne komme på insta og følge meg, jeg vet jeg ville blitt glad av å finne de fine bildene dine der og!

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)