torsdag 12. februar 2015

F o r a n d r i n g . . .





... & mer farger på soverommet fryder.

Og endelig fikk vi rammet inn 

de fine trykkene fra

 inspirerende

&
  LISA  GRUE.

Både mannen og jeg elsker 
bilder, vi har 
også en stor 
forkjærlighet
for stoler, kopper
og 
ikke minst 
lamper.

Er det noen ting du føler du aldri får nok av,
uten at det egentlig er
materialisme 
det er snakk om!?
Det er uten tvil tingene som bærer en historie,
og som ikke alle har som
betyr mest!
<3

Og dessuten så forblir 
det som oftest med
drømmen, 
man har jo hverken cash eller 
plass til alt;))

Ønsker deg som titter innom finfine dager!


Og den fine jærbenken er en bryllupsgave fra mannens tante og onkel !
<3
Vi er heldige!







4 kommentarer:

  1. Denne jærbenken er utrolig fin. Har aldri sett en sånn benk før.
    KLemmer fra PillePalle

    SvarSlett
  2. For en flott benk! Den passer jo supert inn hos dere. Jeg har også noen oppheng. Tror nok det er opp og vedtatt at jeg er lampegal..! Kopper og tefat med fine mønstre har også en tendens til å bli med meg hjem fra lopperaid, selv om jeg allerede har maaaange flere enn vi klarer å bruke.

    Finfin helg til deg og dine!


    Klemmer fra Monja

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)