søndag 1. februar 2015

G l a s s d ø r . . .


. . . og lysere tider i sikte!
Vips så er vi i februar,
 h u r r a!

Og hurra for at vi endelig har fått glassdør
mellom kjøkkenet og spisestua!

Som interiørnerd, estetiker, lysavhengig og ufrivillig mye hjemme,
så betyr det faktisk enormt
mye med
l y s!

Og denne døra har jeg lenget og lett etter i snart 4 år, helt siden vi flyttet hit.

Vi fant dessverre ikke en brukt på finn.no som planlagt, men
endte faktisk opp
med en
lokal forhandler!

Så nå er det bare å vente tålmodig på sola, og vips
så er det vår!

Gleder meg til
sola flommer inn her og der.
Utrolig hva en glassdør kan frembringe;)
Enn du, påvirkes du også av lys?

<3

Jeg er vanligvis litt mer fan av vinteren kan jeg røpe,
men på grunn av en kropp som
"krangler" veldig mye for tiden,
så funker det ikke med ski- og akelek dessverre!
Men moro for unga da ;)

Ønsker deg som titter innom fine februar-dager, og håper
virkelig at du nyter vinteren, enn så lenge;))
















3 kommentarer:



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)