fredag 6. mars 2015

N i b - u t f o r d r i n g e n ...


. . . i Mars
lyder som følgende:
" «Vakker fornyelse med LADY maling»
Fornying av hjemmet med vårens lekreste farger
Gjenbruk av interiør er mer i tiden enn noensinne. Vi kjøper brukt, får eller arver – og skaper vårt eget unike preg ved å male og pusse opp møbler og vegger selv. Nå ønsker vi i samarbeid med Jotun å utfordre deg til å fornye dine møbler og annet interiør ved hjelp av maling."

Siden jeg simpelthen elsker teak,
og dens glød så har jeg ikke sjans til og klare å male noen av møblene våre!

Jeg er nok fremdeles opptatt av en
t i d l ø s h e t
sånn interiørmessig!

Selv om jeg følger mye med, og til tider blir inspirert,
så tar det tid før jeg
slenger meg på mange av
trendene!
Jeg følger nok heller hjertet, enn trendene!

Men ofte når jeg ser andre har malt teak-møbler,
så synes jeg det er så lekkert,
spesielt litt teak i kombinasjon med maling!
Men jeg er så redd for å angre,
og elsker som sagt gløden og sjelen i det opprinnelige!

Og det samme gjaldt før vi pusset opp gangen vår, vi gikk så mange runder før vi klarte å bestemme oss,
og det endte opp med en lysere nyanse enn
den originale grønne!
Til tider så savner jeg litt mer farger her,
men det er litt vanskelig
å kombinere synes jeg!
Så derfor ble det en liten hvit
del i kombinasjon
med det fineste
& fargerike
Hang it all-knaggen
som har fulgt oss fra leiligheten i Oslo!

Så da ble det gangen igjen da dere, 
enten du er lei eller ei;)

Blir du lett inspirert, og er du fan av å male ting?
Litt maling kan jo skape den utroligste
forskjell!
Her kan du finne masse herlig

inspirasjon!

Eller delta selv!


Ønsker deg som titter innom en finfin
helg!








6 kommentarer:



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)