mandag 14. januar 2013

Hos svigers...


....finner jeg både titt & ofte ting jeg liker/ønsker meg.

Så da må mannen spørre.
Etter å ha kjent de i snart 11 år så kan jeg også til nød spørre,hehe!
D I G G E R dette fine, gamle teak-skapet med svarte detaljer på.
Den har vi satt svarte hjul på også bruker vi den i lillestua
i 2.etg til TV-benk.

Og dette F A N T A S T I S K E varme ullpleddet
 i mine yndlingsfarger
har jeg klart å fått lurt med meg i en anledning.


Også er det denne N Y D E L I G E kobberlampa
da som jeg fremdeles driver å
overtaler mannen til
å ha i lillestua.


Jeg er helt avhengig av å ha brukt-ting
i hjemmet vårt.

E L S K E R gjenstander med sjel og historie!!!


Ikke alltid bare bare å ha en interiørbevisst mann
kan jeg røpe;)

Hvordan er det hos deg, kan du regjere i hjemmet
på den fronten??!


                                                      

                                                    Ønsker deg en flott mandag
                                             og håper det er varmere hos deg enn her.
              I går når vi kjørte hjem fra svigers i Kongsberg var det 22 blå,brrrrrrrrrr!

                          Vi klarte ikke å få storstue varm nok, og måtte evakuerere til 2 .etg.
Der har nemlig forrige eier lagt varmekabler underfra for å beholde det vakre, gamle gulvet.

                                                                 F  L  A  K  S for oss!!













5 kommentarer:

  1. Så herlig at du får ting av svigers !
    Kjempefin TV-benk :)
    Ullpleddet har et fantastisk mønster.
    Min mann har også interesse for interiør, men heldig vis så har vi samme smak ;)

    Ha det fint
    Janne

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant;) og de bare ler av at jeg vil ha disse tingene.
    Tv-benken stod innerst i garasjen med masse verktøy i,

    Godt man har forskjellig smak;)

    Mannen og jeg har som regel også lik smak, men det hender av og til at vi ikke er helt enig.



    SvarSlett
  3. Herlige ting fra svigers:)
    ......og så enig! Det er stas å ha ting med historie spør du meg:)

    Måtte smile av innlegget ditt altså:)
    ....kjenner meg igjen;)

    Ønsker deg en fin uke videre!
    Klem klem

    SvarSlett
  4. Hehe! Så enig så enig!

    Superfin uke til deg også;)

    SvarSlett
  5. Vilken fin lampa, skulle verkligen vilja ha något liknande! Ha en fin dag. /Elina

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)