torsdag 3. januar 2013

Oppussingsprosjekt i 2012!

 
2012 har bestått av en del oppsussingsprosjekt, og her vises de viktigste.
I tillegg til nytt kjøkken og oppussing av vinterhagen har vi fått
en liten make over på toalettet i 1.etg og et snertent
vaskerom/grovkjøkken.(En stor takk til flinkis mannen min & svigerfar)
 
Det blir spennende hva 2013 vil by på av slike prosjekt,
vi drømmer om å få trappegangen ferdig, og ikke minst
det store badet i 2.etg som vi hadde en lekkasje
 i sommer.Buhu!
 
Men etter kjøkkenet ble tatt i påsken (+ x-antall uker) i 2012 så
innså vi heldigvis at vi har god tid,
og at kvalitetstid med familie, ny jobb,
og å oppdage skog/marka i
Drammen var vel så
viktig!!!
 
Nytt år, nye muligheter, og da tenker jeg på flere plan!!!
Enn du, har du noen nye prosjekter på gang!?
 
Herlig torsdagskveld til deg som titter innom;)
 
 
 
 
Før
   

Midlertidig løsning

                                           Full oppussing og riving av hele kjøkkenet

Nytt gulv



Håper det ikke er noen tvil om at dette er nå......


 
 
 











Før

Før



 
 
 



4 kommentarer:

  1. Elsker før/etter-bilder! Kjøkkenet har blitt så lyst og fint:)
    Og den wallstickersen har jeg ikke sett på en "ekte" vegg før nå.Liker den så godt:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk;) Ja, det er gøy med før/etter bilder.

      Dere har gjort sinnsykt mye i fjor dere også, herlig!

      Ha flott helg!

      -malla-

      Slett
  2. Så fint kjøkken! Det kunne jeg ha tenkt meg. Og den vinterhagen da..sukk...

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)