onsdag 9. januar 2013

LEK , SYK & PÅ VENT............

...på bror, og de som ikke er hjemme.
Lillemor er fortsatt syk, og utfordringen
er å finne på leker som er rolig.
Hun er stort sett veldig flink til å
aktivisere seg selv.

Men av og til må vi finne på 
noe nytt.
Da gjelder det å være litt kreativ.
Så i går lagde vi en superenkel
hytte som var stas en
lang stund.

Og hoppekua Betsy og dukkene er alltid pop.

Også ser vi skolen til fine bror fra rommet hennes.

Og gjett om lillemor ble glad når bror kom hjem!

Litt herjing, liker å kalle det søskenkjærlighet;)

Og det er mye datafokus om dagen,
men vi klarer heldigvis å begrense
oss;)


Og det var en som nevte ryddig i forrige innlegg, vel som dere ser
så er ikke det mulig i 2.etg i hvertfall;)
Men det skal lekes, herjes & rotes litt.

Sånn går no dagan!!!

Har du noen fine, enkle, rolige leketips kanskje?!

Ha en finfin dag der ute;))
 











5 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Spennende med en "ny" gang i gjære:)
    Jeg valgte sjakkrutete gulv i yttergangen for 7 år siden fordi jeg ville ha noe tidløst.
    Hvis du vil ha noen som gjør litt mindre ut av seg kan du velge grå/hvit kombinasjon. Dette finnes i mykt linoleum og er kjempefin. Mams og papsn la den nettopp på kjøkkenet, og det ble så fint!
    I en yttergang kan det jo bli litt skittsomt, men det er ikke til å unngå at de hvite flisene blir det etterhvert hvis man ikke er nøye med vasken.
    Vi har lagt (tror jeg) linoliums-fliser. Heldekkende rull med linol. fantes ikke på den tiden så vi tok denne løsningen, og jeg er veldig fornøyd.Den har tålt to perioder med barnevogner..
    Siden gulvet gjør litt ut av seg blir det sikkert utfordrende å finne en tapet som harmonerer, men det kan jo være du har en i tankene;)
    Lykke til!

    SvarSlett
  2. Kom inn til deg via NIB og har koste meg her inne nå en stund. Har forelsket meg i tregulvene deres blant annet :-)
    Bidraget ditt til utfordringen var også veldig kult!

    Ha en fin-fin kveld videre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott å høre & tusen takk;) tregulvene er vi så glad i selv, til tross for at de er litt pes å vaske, men verdt det så absolutt;)

      Lune og gode og en fryd for øye;)

      Fin lørdag til deg!

      -malla-

      Slett
  3. Så koselige bilder, og så stor lillejenta har blitt :) Gleder meg til å se deg snart!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kaja, Kaja?? Nei og nei så hyggelig at du legger i gjen en hilsen;)

      Gleder meg sykt til jentefest og til å se deg snart;)

      Tar du forresten i mot en bestilling på hals i samme strikk som tidligere, men i petrol/mørk turkis?? Ringer deg en dag.

      Herlig lørdag til deg;)

      -malla-

      Slett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)