mandag 5. august 2013

Farvel juli...

 
... og som ikke kan gå ubemerket forbi.
Derfor en liten kollasj, da jeg fremdeles ikke er på insta.
Noe jeg heller ikke har planer om...
 
Juli har virkelig vært fantastisk deilig!
Og vi har klart å leve i nuet, og
sugd til oss den energi den har gitt.
 
Det ble mye strandliv både lokalt,
og besøk på hytter her og der.
Bondeliv & selskapeligheter.
Og ikke minst drammensbadet
som de små elsker.
 
Og ikke minst har vi fått tatt igjen det deilige verandalivet
på kveldene som vi så og si har gått glipp av
de siste 2,5-3 årene siden vi flyttet hit.
 
Derfor er det med vemod vi går inn i august måned,
og jeg klamrer meg til sommeren.
 
Denne jenta har nemlig fått smaken for 
S O L
&
S O M M E R!
 
Og er ikke klar for høst og innekos E N D A!!!
 
Høsten kan være knall den, men er liksom ikke der! SUKK!
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)