onsdag 28. august 2013

Blabla...

 
                                              
.. er en butikk jeg tilfeldigvis

svinset innom en dag på nett. Og her var det farlig mange fristelser:)

Her er et knippe av mine favoritter.

 

Og kanskje du også finner noen favoritter på


 

eller inspirasjon for den saks skyld!

Nope, innlegget er ikke sponset selv om det kan virke sånn;)

 

En finfin kveld til deg som svinser innom;)
 
 
 
 
 
Cloud Pillow BlåGrass Pillow SetHold Me Tight Mustache Pillow
Hold Me Tight Pink BlanketKål CardiganHercule Tee {Pink}
Sokker Fox - Cloth DollInvitasjon 'McNuttie'Handkerchief Bean Bag Purl Blue
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)