torsdag 17. oktober 2013

Teak-hylle...



...og kjærlighet.
Dere har vel sikkert skjønt at jeg har en stor kjærlighet for
teak.

Jeg er helt avhengig av å ha noe teak eller en brytning til det helt
hvite.
Når jeg ser hos andre så synes jeg teak- ting som er malt er superlekkert.
Men jeg klarer ikke gjøre 
det med våre egne
teakmøbler.

Eller noen ganger er jeg i tvil,
den "nye" senga til lillemor for eksempel
 er jeg faktisk litt usikker på
om jeg skal male eller ikke!
Dere skal få se den snart, og kanskje dere må hjelpe meg litt, hihi!

Denne fine teak-hylla står på bror sitt rom, 
Og den oser av kjærlighet.

Og mest av alt 
K J Æ R L I G H E T
til den beste, unike, reflekterte, humoristiske, følsomme, omsorgsfulle,
elskede gutten vår.

Dagen i dag er todelt.
Jeg skal i begravelse til min kjære & nære venninnes mamma.
Og jeg skal på etterlengtet jentekveld
etter  4 uker
innendørs.

Sorg & glede,
  går hånd i hånd.

Det er livet på godt og på vondt!

Ønsker deg som titter innom en 
herlig helg!

H U R R A
for

K J Æ R L I G H E T

&

F R E D A G!




4 kommentarer:

  1. Enig med deg, klarer ikke å male teak. Syns faktisk det er veldig galt, for mange av teakmøblene er jo bare finért, så om du maler de kan de ikke endres igjen, og teaken er ødelagt for alltid. Det finnes jo begrensede mengder teak i verden, spesielt begrensede mengder 50-talls teakmøbler. Og så syns jeg jo de er så fine slik de er!

    SvarSlett
  2. Huff, det er så trist når noen går bort. Skal tenke på dere i dag. Så håper jeg du får en kjekk kveld, til tross for en tung dag.

    Det legohodet er så fantastisk fint! Vi har det også :) Herlig teak-hylle forresten - det er ikke lett å vite om man skal eller ikke skal male slike flotte skatter :)

    Stor klem fra Lite hi

    SvarSlett
  3. Teak er superfint !! Og hyllene du har der er så kule :)
    Nei teak får jeg liksom ikke til å male over det blir litt feil. Men er teaken skadet så er det liksom greit greit.
    Leit å høre om din venninnes mamma.

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Heisan! Jeg har noen møbler som er malte, men aldri teak-møblene mine. Jeg liker så godt den rødbrune løden i de. Og den tidløse designen. Kjenner jo at det verker litt, når jeg ser sånne røffe bord, men jeg har hatt det...... Det samme når jeg ser slike gamle runde salongbord, med kulebein. Jeg har hatt det også. så jeg går for teak. Bare fordi jeg luv it. klem Grethe. Den stolen ser da helt fortreffelig ut.

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)