søndag 6. oktober 2013

Enda mer kos foran peisen...

... har det nemlig blitt i helgen.
Kikke i album, 
tull & fjas.

L Y K K E!

For første gang så deltar jeg to
ganger i samme utfordring
hos
NIB.

Ikke helt fornøyd med fargekomboen i
forrige innlegg, hihi!
Også er det jo så koselig å ha med de
fineste;)


Fritidsproblemer?!
Jepp, satser på bedre tider, og mer utetid snarest!

Håper du har hatt en fortreffelig helg,
og koser deg inne
eller
ute i
h ø s t e n!

Vil du se flere bidrag, ta en titt innom

Og tusen takk for fine kommentarer på de forrige
innleggene, jeg blir så glad!

Ha en herlig søndag folkens!








2 kommentarer:

  1. Såååå koselig dere har det forran peisen - flotte bilder:)
    Lykke til i utfordringen:)

    En riktig flott søndag til deg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)