mandag 24. september 2012

Feberfri & en fargerik dag i sola i Drammen

Må bare skryte litt av Drammen som innflytter fra Oslo.
FANTASTISK å gå langs elva å se flotte, gamle sjarmerende
båter, se på/mate endene ( Hedvig var litt redd), den fine speil-fontenen
ved togstasjonen som virkelig fanger både små & store.
Vakre høstfarger & sol.
Fargerike utemøbler gjør Strømsø MYE koseligere.
 
Null stress, rolige vakre omgivelser
og fornøyd, entusiastisk barn = LYKKEFØLELSE
 
En deilig dag med andre ord til tross for en syk liten pike.
På bedringens vei heldigvis etter en sykdomshelg!
 
Fin mandag til dere!
 
 
 
 









2 kommentarer:

  1. aiai for en lekker genser på jenta di! :)
    og ja, Drammen har kommet seg. De fargerike møblene og de malte fotavtrykkene i gata er noe av det jeg liker best :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, vi ELSKER den genseren. Mannen og jeg kjøpte den faktisk på vår lange reise, i vakre, fargerike Nepal for maaange år tilbake. Og vi ga den bort til en nevø, også var vi så heldige å få låne den tilbake til begge våre små, herlig!
      Men du som er så flink og sikkert tålmodig hadde nok klart å strikke noe lignende selv. ( Noe jeg ikke er dessverre,hehe!)

      Ja Drammen imponerer stadig.

      En fin dag til deg !

      -malla-

      Slett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)