søndag 23. september 2012

Siste blomstring.

VÅRE skjønneste blomster....
 
 
 


2 kommentarer:

  1. *heihei!

    du har vunnet giveawayen inne hos meg; gratulerer!
    hvis du sender meg adressen din på mail (vigdisjarness at hotmail.com), så videreformidler jeg det til parfymelle:)
    fin blogg du har, forresten!

    vigdis*
    www.jegerjonathan.no

    SvarSlett
  2. Hei, og tusen takk for fine ord inne på sia mi!! Det bildet som du tenke på solgte æ for 3500 kr. Ha en fortsatt nydelig søndag :-)

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)