fredag 28. september 2012

Støvsugeren streiker = "ny" lesekrok...

I dag har det vært en sånn dag som ikke går helt etter planen.
Fredag har jeg nemlig fri, og da står det fast på programmet at jeg skal
støvsuge, rydde, & vaske hus.
Og det tar litt tid kan jeg røpe, da vi har et STORT hus ( 176 i boareal)
Litt annet enn vår søte, lille 3- roms i Oslo.
Det er på sånne dager man lengter etter mindre plass ja.
 
Og i dag så streiket selvfølgelig støvsugeren, og da fikk jeg andre tanker nemlig.
Og vips så ble det både en "ny" liten lesekrok i stua i 2. etg, kakao med marsmellows
og så tok jeg de siste hortensiane fra hagen.
Det kan jo tross alt bli frost snart!
 
Blir spennende å høre hva mannen sier...han
begynner vel å venne seg til konas små
stunts nå!!!
 
I dag er det en helt normal fredagskveld, dvs med Askil, pappaen & mammaen
koser seg litt ekstra med godis, og vi ser på norske talenter & spiller kort.
 Liker!!!
 
Herlig fredag til dere!
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)