tirsdag 28. mai 2013

Blomster fra barna



...er en de tingene som rører mamma-hjertet mest.
Spesielt når du står og lager lunsj og kikker ut på
barna uten at de ser deg, og de løper
hemmelighetsfullt rundt for
å finne blomster, smelt!

Ja, jeg blir bare så 

r ø r t & g l a d!

Hva beveger deg mest?

Søndag var bror sin dag, han hadde ikke bursdag.
Men vi hadde invitert de beste vennene hans
fra tiden i Oslo.

Det var en helt fantastisk dag med knall vær,
bading i spreder, 
leke is-kiosk 
og lek & moro 
fra morgen til kveld.

Bror sin lykkedag!

Herlig!
 
 
Ønsker dere alle en finfin uke;)



 





1 kommentar:

  1. Høres ut som en herlig dag!

    Jeg gleder meg veldig til lillemann kommer hjem med en neve hestehov. Nå er han så liten, men gjensynsgleden hans er så stor. Hadde han hatt hale er jeg sikker på han hadde logret. Det syns jeg er veldig koselig ;)

    klem

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)