onsdag 29. mai 2013

Hekta på dots...


...som flere i bloggverden;)
Er du?


Jepp, jeg har blitt smittet av
prikkeviruset for en stund siden.
De har fått plass i den delvis nyoppussede trappegangen.

Og de er hjemmemekka og klipt ut av svart/hvitt gulvbelegg.

Selve oppussingen har fått seg en real pause i sommervarmen/regnet.

Alt til sin tid er det noe som heter,
velkjent?!

Men du og du som jeg gleder meg til den blir ferdig.

Det er liksom det første du ser når du kommer inn!
Men er det ikke slik, at førsteinntrykket ikke
alltid stemmer da?!

Som dere har sett så er det mye fokus på
familietid, blomster, hage og utetid
om dagen.

Så slik går no dagan!

Hva prioritere du om dagen?!


 Ha en super kveld!




4 kommentarer:

  1. artig med prikker på veggen da
    tips - hvis du blir lei av å klippe i gulvbelegget, har jeg skaffet lignende veldig kjekke klistremerker fra Happylines.
    mine prikker havna på postkassa! :)
    hihi

    SvarSlett
  2. Polkadotter har tatt meg med storm også. De er liksom så barnlige og glade. Og når de er glade, blir jeg glad..! ;)

    Vi har strålene vær her i nord, men det er dessverre liten tid til å nyte det. Jeg er i ei stooor retteboble for tida. Det er krevende å være lærer i videregående skole akkurat i denne perioden. Men snart, snart blir det tid til mengder av familietid. Det ser jeg fram til!

    Ha en finfin kveld.

    Monja

    SvarSlett
  3. Så morsomt med de prikkene! God idè å klippe i gulvbelegg:-))
    Kjenner igjen utålmodigheten din, men å pusse opp tar tid, i alle fall når man gjør det meste selv og skal rekker 1000 andre ting i tillegg...
    Vi prioriterer hage for tiden....Vi har et mål hage som har levd sitt eget liv i minst 30 år....Vi kutter med og kutter ned og det vil ingen ende ta....Den ene treet hadde til og med fått lov å gro inn i garasjetaket.....Den gamle dama som bodde her før oss, nektet visst alle å røre trærne og hagen...
    Vi blir ikke ferdig i år, men håper at det blir litt bedring i alle fall....
    Ha en fin kveld og morgendag!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  4. Så masse flotte prikker du har hjemme hos deg - sprekt og gøyalt:)
    Jeg har ervervet meg 3 dots (knagger) i gangen... that's it!:)

    Nyt fredagen og helgen:)
    Solklem

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)