onsdag 8. mai 2013

Vips...

...så føles det som sommer!
Vi prøver å nyte det;)
Men det går stort sett i å tørke snørr,
bytte på å sove.
få i seg litt veske.
Lillemor er tapper og blid likevel, stort sett;)
Og vi er glade for nok en fridag i morgen.
 
Det er vel  d u  også tipper jeg?!
 
Jepp, sånn går no dagan.

Litt kontrastfylt.

Idyll å se ut, men
orker liksom ikke når en først sitter ute.

Jaja, håper dere nyter den etterlengtede våren,
med s o l & v a r m e;)

Jeg er veldig glad for at rom 1-2-3
nylig dumpet ned i
postkassa.

Alltid like velkommen;)

Ha en fortreffelig dag alle sammen,
& nyt fridagen i morgen!










                               Hagemøbler: ikea
                               Voksduk: stoff & stil
                                                                           Fat: Bolia



3 kommentarer:

  1. Så herlig og fargerikt du har det;) Så fin den serviettholderen var. Håper formen er bedre;)

    SvarSlett
  2. Fine, glade bilder som avspeiler våren. Oppe i nord har vi også vårfølelse i dag, med skyfri himmel og nesten snøfri plen. Endelig.

    Ha en finfin fridag, og god bedring. :)

    SvarSlett
  3. Fresh og fin blogg!! Takk for kommentar. Rundet er fra Hovland kjøpt og bestillt gjennom Nordan! MIn er 110 i diameter. Husker ikke helt prisen...Bestillte alle vinduer samtidig til huset...Verdt det!!!

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)