torsdag 2. august 2012

Storstua har blitt " VÅR " og brukelig!

Begynner å bli en stund siden vesla ikke  kunne gå.




                      



Nydelig telyseholder lagd av vår nevø. Og fikk kjøpt meg et par småskåler fra bloggeren babyramenshop
som jeg følger trofast.








Ny stol fra åhlens, en riktis så fin etterligning av den flotte acapulco stolen som er noen hakk dyrere.



Nyter en bok, som vel og merke hører til sjeldenheten for tiden.
Alt til sin tid!!!



                                            Den første jula, 2011.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)