torsdag 17. januar 2013

LØKKA+FUTURA = lampe ♥

 
Er jeg på Oslo-besøk og på løkka er
det nesten alltid obligatorisk
å ta turen innom
yndlingsbutikken
 
( En veldig blanda følelse når jeg er på løkka vel & merke, fordi jeg da savner Oslo, og føler plutselig at det er jo der jeg hører hjemme.
En slags blanding av lykke & sorg.
Lykke fordi jeg er der, og sorg fordi jeg faktisk ikke hører hjemme der lenger.)
 
Farlig,farlig, men herlig herlig!
 
Så mye fint.
 
Vi sparer til nok en George Nelson lampe
til gangen.
 
Men falt virkelig for denne sopplignende nydelige saken her også,
stiv pris kan jeg røpe.
Så blir nok med drømmen.
 
Og denne bruktlampa i hvit vinyl var heller ikke å forakte.
 
    Lampefetisj jeg!?!?!?!?
 
*D R Ø M M E- D R Ø M M E*
 
Hva drømmer du om for tiden?!?
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Hei, hei - kom over deg i månedens utfordring inne hos NIB, og for en herlig blogg du har! :-) Kan kjenne meg veldig igjen i stilen din, og liker så godt måten du kombinerer nytt og gammelt på. Det morsomme er at vi også har lik bakgrunn på bloggen vår! :-) Tihi! Legger meg til som følger hos deg og gleder meg til flere inspirerende innlegg fra deg fremover. Har forøvrig lenge hatt veldig lyst til å ta meg en tur på Futura på Løkka. Fikk ikke mindre lyst etter å ha lest dette innlegget, for å si det sånn. God helg til deg! Hilsen fra Beate i Skien.

    SvarSlett
  2. Hei! Og godt nyttår til deg! Ikke verdens flinkeste til å kommentere, men har tenkt å ta en runde i helgen, hihi. Tusen takk for så fine ord på From within, det er så koselig:) Elsker bildet ditt med pompoms i stolen, så her er det bare å krysse fingrene! Pompoms henger og slenger forøvrig rundt i huser her også, gikk bananas på Søstrene Grene før jul en gang, og har et lager for å si det sånn! hihihi.

    Veldig festlig at du var i Oslo på tosdag, for det var jeg og! Og jeg hadde akkurat samme følelse som deg. Jeg var på et møte på Sagene, så jeg sukka henført på vei i trikken opp og ned grünerløkka. Måtte sågar oppdatere facebook med "elsker Oslo" status og, hehe. Vi er heldige som ikke har flytta så alt for langt bort i hvertfall. Har aldri kommet meg til Futura jeg da. Men lampeønsker har jeg en mass av, blant annet Diamond bulb av Therner, og Snowpuppes origamilamper. Fjeldborg skal ta inn, så her spekuleres det på skal-skal ikke;)

    Håper du har en superfin helg!

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)