torsdag 7. mars 2013

Jenteparty...

 
... er NIB sin utfordring denne måneden.
Det er jo en knapp måned siden jeg hadde jenteparty
med de fine jentene.
 
Jeg var veldig flink til å knipse bilder frem til gjestene kom.
 
Men da de fineste jentene kom så glemte jeg helt å forevige 
blant annet maten,
og den tradisjonelle Pavlovaen.
Få bilder ble tatt av de fine jentene også gitt.
 
Jaja, håper på å bli litt mer rutinert til neste jenteparty,
men stas var det
så absolutt!
 
Leeenge leve jenteparty, det gir meg
glede & energi;)
 
L O V E  I T!
 
Her kan du hente masse herlig & kreativ inspirasjon til
 
en real jentefest;)
 
Slenger meg med på utfordringen "Spiseplassen"i Bolig pluss med disse bildene
også.
Her kan du se mange freshe spiseplasser, eller gi meg en stemme,hihi!
Da blir jeg såå glad;)
 
Og tusen, tusen takk fine følgere for herlig, motiverende
& finfine ord vedrørende
FØR/ETTER bildene.
 
Vi blir så glade & motiverte!
 
Finfin kveld til dere fininger!
 
PS! Og alle dere skjønne kvinner dere ute,
ha en flott 8.mars i morgen!
 
H U R R A
 
F O R
 
  O S S!!!
  
 
 

 
 


 
 
 


 




8 kommentarer:

  1. Mmm, nydelig bord du har dekket og tusen takk for koselig kommentar på mitt bidrag:O)! Lykke til i utfordringen:O) KLem fra Neri

    SvarSlett
  2. Fint bidrag! Liker at det er så lyst og luftig hos dere :-) Morsomt å se alle før og etter bildene under her, stor forandring, dere har jammen meg stått på!

    God helg!

    SvarSlett
  3. Hei.
    Takk for koselig kommentar inne hos meg:)
    Hvilken str ville du evt hatt jordbærkostymet i?
    Flott bidrag du har med hos Nib:) Lykke til, det blir spennende. God helg til deg!

    SvarSlett
  4. Åh, så fint!
    Elsker lyset hjemme hos deg!!
    Lykke til :-)

    monica

    SvarSlett
  5. Nydelig, lyst og fint bidrag! Herlige, friske farger.

    SvarSlett
  6. Hei der!
    Kjempefint bord! Likte så godt serviettene, bestikket og pikekysset på tallerknen!!
    Så fint! Veldig stilig stue du har, så fint når du tar bilde gejennom åpningen og inn i stua!!
    Ha en fin søndag!!
    Siri

    SvarSlett
  7. Fine bilder som alltid!
    Så kjekt å se at du har hatt besøk av NIB jentene - gleder meg til å se mer av hjemmet ditt i (noe jeg regner med blir) et interiørmagasin?! ;)
    Fin ny uke til deg!!
    :)

    SvarSlett
  8. Hei, Hei. Kjempefin blogg du har!

    Jeg har laget bøkene Sanselig sommer og Sanselig jul og holder nå på med en ny bok som får tittelen Sanselige Rom.

    I den forbindelsen har jeg en stor konkurranse der man kan vinne flotte interiørpremier for 22.000,- Jeg vil med dette gi deg en personlig invitasjon til å være med. :-)

    Hvis du ikke allerede er med kan du se mer ved å bruke denne linken:

    http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/02/stor-konkurranse-vinn-premier-for-mer.html

    Frist for å være med er 15. mars.

    Ha en flott uke!

    Beste hilsen Franciska :-)

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)