tirsdag 14. mai 2013

Ut i vår hage l...

 
Planen er å ta bilde hver uke av trærne i hagen vår, 
nå i blomstringstiden.
 
Den må dokumenters da den er så utrolig
 
V A K K E R!
 
Også går den jo så fort, selv om den strengt talt burde gå litt saktere nå
som det fortsatt er så irriterende kaldt.
 
I dag var det 0 grader da jeg kjørte til jobben,
brrrr!
 
Nå krysses fingre & tær for av vi får
ordentlig go`vær på
selveste
 
17.mai!
 
Hvordan er det hos deg med blomstring og temperatur?!
 
Et desperat forsøk på å tilnærme meg våren kan man vel
kanskje kalle det,hehe!
 
Uansett så ønsker jeg deg en finfin kveld;)
 
 
 
 





 
             1. Syrintreet  
             2. Plommetreet
             3. Pæretreet
             4. Rhododendron
             5. Morelltreet ( Fjorårets bryllupsgave fra mannen)
             6. Kirsebærtreet ( Som vi deler med naboen og fuglene) 

2 kommentarer:

  1. Skikkelig sen vår i år ja...Så mye fint du har i hagen. Vi har plantet noen frukttrær, så jeg er spent på om det blir en liten blomstring i år. Har et japansk kirsebærtre- men det kommer ikke blomster på det i år, og flere av rosene mine har tørket inn..Gleder meg til syrinene blomstrer- det er jo ikke såå lenge til nå;)Så romantisk med morelltre i bryllupsgave;)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!! Jeg har ikke så mye å vise fram sånn hagemessig...
    Hagen vår er totalt overgrodd etter sikkert 30 år uten stell, så denne sommeren skal vi bare sage ned og fjerne overgrodde og stygge vekster....Kjedelig jobb, men blir nok bra til slutt....
    Ha en fin dag!!
    Klem Siri

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)