torsdag 2. januar 2014

P I N O C C H I O

 
...teppe fra fineste H A Y
stod jo høyt på ønskelista i år eller (fjor) er det jo faktisk nå,
og jeg tror jammen meg at vi må ha vært veldig snille
i år/fjor
fordi det lå nemlig under juletre.
H U R R A!
 
Nå gjenstår det å finne den fineste
plassen til det.
Hadde i utgangspunktet tenkt å ha det oppe i trappegangen
som vist på første bilde.
Men minstejenta har fått seg en ny
hobby,
 hun flytter på teppe hele tiden.
 
Så like overraskende  hver gang
hvor fine
befinner seg 
Hihi!
Og jeg hadde unektelig satt veldig pris på litt hjelp fra deg,
hvor synes
D U
det passer best?
 
Lek & små hverdagsgleder
er så viktig, og det skal få
S T O R 
plass
i
2014!
 
Etter et tøft men lærerikt 2013, skal fokuset
ligge på de små & hverdagslige
G L E D E R!
 
Ikke alltid like lett, men man har jo kommet langt
når man er bevisst & tenker på det!
Eller hva?!
 
Gleder meg også til
å fokusere
kreativitet
&
 nye interiørsprell
igjen!
 
Valgets kval,
og deilig med litt fokus på luksusproblemer igjen, hihi!
 
Og om ikke annet så er det digg
med litt
F A R G E R
i disse
gråværsdager!
 
 
Enn du, håper du har hatt glade dager og at du er i hverdagsmodus
igjen?!
 
Ønsker deg som titter innom
fine & glade dager;)
 
 
 

  



 

 

10 kommentarer:

  1. Heisann Malla! Først og fremst: Godt nyttår til deg :)
    For et kult teppe! Jeg liker det best på bildet underst. Der matcher det perfekt, spør du meg.
    Klem, PillePalle

    SvarSlett
  2. Riktig godt nyttår til deg også PillePalle;) Håper du har kos deg i jula!
    Og takk for kommentar og din mening;)

    SvarSlett
  3. Wow ! Heldige deg :)
    Synes det var veldig fint o loftstrappa..men den var sabla fin i vinterhagen deres også !! ( ved den hvite stolen )

    Godt nytt år ♡
    Janne

    SvarSlett
  4. Hei. Likte det best på bildet med acapulcostolen jeg :)
    Et strålende 2014 til deg!

    SvarSlett
  5. Olala! Gjett om dere er heldige! Jeg ville hatt det i stua først så jeg kunne glane på det, og så passet det ellers veldig foran sofakroken oppe synes jeg. Lucky you:)

    SvarSlett
  6. Å så heldige! Nydelig og synes det passet fint over alt jeg, men mest i vinterhagen :-)
    Godt nytt år flinke!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  7. Elsker det teppet! Synes det passet best i kroken med vinduene der. :)

    SvarSlett
  8. Hei fine du, og tusen takk for nydelig kommentar inne hos meg!
    Hadde jo vært fantastisk å kunne møtt deg en gang :)

    Ut i fra bildene, synes jeg det teppet kommer mest til sin rett i vinterhagen.
    Fordelen med det, er at det er lite nok til å flyttes rundt på da...hihi.

    Kjempefint nytt år ønskes deg, og lykke til med det du skal igjennom!
    Klæm og klæm

    SvarSlett
  9. Passet godt inn overalt syns jeg :) men kanskje aller best i vinterhagen :)

    SvarSlett

















  10. syns bloggen din er så fiiiiiin, blir alltid veldig inspirert og glad av å være her inne:)
    gleder meg til å følge deg videre i 2014!
    ha en fin uke



    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)