søndag 9. mars 2014

PÃ¥ trykk...


   .... i rom 123 ett Ã¥r etter at reportasjen ble laget!

Tro det eller ei, jeg hadde nærmest glemt det eller tenkt at det ikke ble noe av likevel. 
SÃ¥ det var en stor overraskelse ;)
Det er med skrekkblandet fryd dette her, hjemmet mitt kan jeg gjerne vise fram, men selv liker jeg meg helst bak kamera, hihi!
Og litt har skjedd i huset siden den gang også, gangen blant annet har fått et stort og positivt løft;)
 Og jeg synes tittelen traff veldig!
En tidløs lek!

Ønsker alle som titter innom fine

&
forhåpentligvis vårlige dager;














1 kommentar:

  1. SÅ gøy! Jeg er aaalt for sent ute med å svare på kommentarer på bloggen, så dette har vi jo egentlig fått snakka om på instagram allerede, men gratulerer som vinner på giveawayen! Jeg syns det er så hyggelig at du vant, og enda hyggeligere at du inviterer på lunsj. Jeg er jo nordfra og lar meg ikke like lett skremme av avstander som østlandsfolk ;)

    SvarSlett



SÃ¥ stas at DU tok turen innom, og jeg setter sÃ¥ STOR pris pÃ¥ kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)