lørdag 3. mai 2014

K j æ r e s t e t u r



... til selveste hjembyen min
O s l o!

To herlige dager i byen i mitt
hjerte med min kjære!

DET trengte vi, etter en tøff høst og vinter.
Og etter 12,5 år som kjærester
og 3 års bryllupsdag så
synes jeg anledningen¨
for å gjøre noe koselig sammen
passet
utmerket!

Er dere flinke til å pleie forholdet?

Det er ikke så mye som skal til!
Et par dager sammen,
uten barn, og å gjøre ting en liker!
Den ene dagen syklet vi
Oslo rundt,
noe vi begge
e l s k e r!

Litt shopping, mest titting, mye nyting
av våren og den vakre blomstringen,
god mat!
Masse
mimring!

Det gir en ekstra piff i forholdet,
og ikke minst så
blir
det så herlig
å komme hjem
til de fineste
små igjen
<3

En skikkelig
e n e r g i b o o s t!

(Alle bildene er forresten tatt med iphone 4s!)



Graffiti på Blå


Fineste siloen på løkka rett ved der vi bodde tidligere


Utsikt fra mammas og pappas leilighet
 mot mitt barndomsted. sukk & savn!

Olaf Ryes plass i full blomstring!

Fineste Telhusbakken


Fargerike fyrhuset cuba

Slappavlittegrann

Botaniske hage i vårt hjerte!
Her tok vi bryllupsbilder for
3 år siden!



Endelig en gluten-og melkefri godsak;))
K O K O S B O L L E F A B R I K K E N

Markedsdager på løkka.
B A N S K Y
lookalike;)


Nok en elskverdig bubble fra
fineste
F U T U R A!

Dag 2. Ekebergrestauranten og skulpturparken

Kunst installasjon: "Couples"
Litt sånn jeg føler meg litt for ofte,
uten å utbrodere
så mye mer, hihi!

Utsikt til fineste øyene!

Skål og hurra for
K J Æ R L I G H E T EN
&
U T S I K T
over
mitt
barndomsted!!!


Ønsker deg fine dager;))



2 kommentarer:

  1. Åh, sukk, såg ut som de hadde ein kjempeherleg tur :) Heilt sikkert veldig velfortent :) Eg fekk lyst til å sjå mange av desse stadene neste helg når eg skal til Oslo for å besøke systera mi - også utan ungar (og mann) :) Blir godt med eit lite avbrekk, og heilt sikkert minst like godt å kome heimatt :)
    Kjempefin blogg du har. Eg legg meg til som følgjar med det same :)
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  2. Thanks to the growing popularity of online rolex submariner replica banking, putting pen to check may become a relic of the past -- like the bag phone and brick-and-mortar louis vuitton outlet movie rentals. From banks and corporations offering electronic bill pay to bill-pay enabled software louis vuitton outlet and specialized bill-pay Web sites, writing checks just got mobile.

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)