mandag 23. juni 2014

H y l l e ....


... til gjesterommet/kontoret/hobbyrommet
har stått på ønskelisten
i evigheter,
og vi har gått mange runder
som vanlig, hihi!

Først og fremst ønsket jeg å finne noe som er brukt.
Så da jeg endelig fikk mannet meg opp
til å spørre om å få kjøpe en gammel
pancohylle som den nye naboen
hadde tatt ned,
så var den alt solgt!

Litt treg & beskjeden når det gjelder
å spørre om den slags,
er du?

Så var vi innom den finfine men massive hyllen
fra bolia.

Og etter at jeg omsider kom meg på
 så kom jeg over denne
fine, nette perfekte
hyllen
k w i k s h o p
fra
i
Danmark!

Jeg elsker dansk design rett & slett!!
Og ikke minst få litt orden i rotet;)

Neste prosjekt her, er å finne en kontorstol.
Helst brukt & design.
Kanskje
du har
forslag?! ;)

Ønsker deg som titter innom
finfine
dager!









2 kommentarer:



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)