torsdag 26. februar 2015

V i n t e r f e r i e . . .


. . . i hus, og jepp da blir vi syke som vanlig.
 Denne gangen er det lillejenta,
men det pleier å være storebror!
Og selv er jeg bare litt halvskrall!

På en måte så er det jo bra at det skjer i ferien,
men det forsurer stemningen litt
må jeg ærlig innrømme!
Velkjent?

Man har jo alltid litt forventninger, og ting man skulle gjort i huset osv!

Det er heldigvis ikke så ofte lillejenta er syk lenger,
og det gjør så vondt i mammahjertet når jeg ser
at hun har det så vondt og ikke orker noe som helst,
hverken av mat eller aktivitet!

Derfor er gleden så stor når hun så smått melder interesse for
litt lek igjen!

Og brio-togbane synes jeg også er gøy,
helst å bygge da!
Og ekstra stas er det når storebror er med i en kort stund i det minste;)

Er du glad i å leke med barna?
Siden jeg er estetiker, interiørnerd og rimelig ryddig så
har jeg fått inntrykk av at noen av de som ikke er over gjennomsnittet opptatt av interiør eller ikke har det som en interesse/hobby, (full forståelse for det såklart)
tror at barna ikke får utfolde seg i like stor grad som andre!

Det vil jeg påstå at ikke stemmer, men nettopp fordi man er estetiker og interiørnerd så viser man frem det som er fint, ryddig
og som jeg føler er inspirerende!
Og nettopp fordi jeg selv ikke blir inspirert av rot,
så er ikke det ensbetydende med at vi ikke har det rotete vi også!
Det har vi vel alle, i mer eller mindre grad?
Og dessuten synes jeg ikke lek og leker er rot i den forstand!
If you know what I mean?!


Og det som betyr mest, 
og som varmer mammahjertet mest,
er nettopp 
herlig lek som dette!
 <3

Ønsker dere som titter innom fine dager,

og vinterferie for dere som har det!












2 kommentarer:



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)