lørdag 4. april 2015

H j e m m e p å s k e . . .


. . . i rolige og hjemmekoselige omgivelser var det vi trengte i år!
Null stress, kvalitetstid med familien og små dagsturer hit & dit.


Enn du, er du fornøyd med påsken og klar for våren?

Her kommer som vanlig ett lite bilderas;)

Ønsker deg som titter innom vårlige & fine dager :)







Brettspill, kortspill og andre spill
har vært pop.
Omsider fikk vi oss en kort men etterlengtet Oslotur <3

Hjemmelagde påskeegg av barna hengt på syringrener fra hagen.




Dagstur i til Kongsberg!
Mann og barn stod slalåm mens jeg koste meg i solveggen, enn så lenge .

All påskepynt i år er lagd av barna<3


Dagstur på hytta, på besøk til tante og kusiner. Barna storkoste seg med
tremenningene.
Og vårlig stemning med tepper av blåveis <3


Sene og lange frokoster...





Hurra, påskeharen kom i år som i fjor, med ny rebus og påskeegg!



Påskesol på påskebordet...

Slapp av littegrann. innimellom småprosjektene.























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)