mandag 1. april 2013

Gamle rammer......

 
 
...fra den lokale skrothandleren.
E N D E L I G  traff jeg på åpningstidene.
Jeg er nemlig på utkikk etter gamle rammer om dagen.
Planen er foreløpig å bruke disse rammene med nye bilder
i trappegangen når den en gang,
forhåpentligvis veldig snart
blir ferdig.
Gangen er vårt vanskeligste oppussingsprosjekt,
tror det må være fordi vi egentlig liker den sånn den er.
Men samtidig er den lite fresh, og veldig kald
og litt for mørk for min del.
 
 
Jeg er jo veeeldig lysavhengig, både i form av dagslys
og L A M P E R som dere vet!
 
Og vi er på fargejakt om dagen,
og lander aldri. Hmmm!
 
Nå er det hverdag & forhåpenligvis mer V Å R i vente;)
 
Herlig ukestart og hverdag folkens!
 
HURRA for april, grillings & sol;)
 
 

4 kommentarer:

  1. Fine, gamle rammer i forskjellige materialer, former og farger samler jeg også på:) Bare sååååå mange fine:)
    Lykke til med fargevalg:)
    Her har det snødd mange ganger i dag, men sånn er det i Trøndelag, våren kommer nok før eller siden hit også:)
    Trine:)

    SvarSlett
  2. Fine gamle rammer:) så spennende prosjekt, blir gøy å følge med på hvor dere lander. Jeg har selv lyst på mer farge inn i huset vårt... veggene er stort sett hvite, men det var det fargevalget da:):) Det er så deilig at våren endelig er her!! gleder meg og til grillings:)

    Klem kine:)

    SvarSlett
  3. Så fine rammer. Gleder meg til å se det ferdige resultatet, tipper det blir veldig fint. Artig ide med sånne gamle rammer, er jo så mye lekkert å finne. Håper våren kommer hit og snart, ikke mye som tyder på det akkurat nå med all den snøen vi har, men det smelter vel

    SvarSlett
  4. Har også begynt å samle på gamle rammer for å ha i trappegangen.. Tre år siden det ble bestemt at familien og minner skulle opp på veggen, men så har det blitt litt med tanken. Må få ut fingern snart vi også;)
    Gleder meg til å se resultat!

    Ser ut som dere har hatt en herlig påske! Vi har hatt litt fjell og mye øypåske i år:) Hans familie har hytte på fjellet, min familie kommer fra en øy på romsdalskysten. Men godt å komme tilbake til byen også.

    :)

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)