fredag 19. april 2013

Vår = forandring...


...på de fleste plan spør du meg;)
Jeg kjenner jeg er i behov for forandring
i interiøret, ikke nødvendigvis
nye ting.
Det handler mer om små forandringer som
å bytte ut småting som fra et sted til et annet.
Som du ser her, så har pom pomsen fått en
ny plass.
Var litt smålei av de, men ikke helt liksom
så da fikk de bare en ny plass.
Eller kanskje en pute får en ny plass.

Kreativteten og overskuddet
kommer snikende tilbake;)

Og på det sosiale plan så kjenner jeg lysten til å
tilbringe  mer tid med venner melder seg.
Og kanskje kjenne at man "lever" litt,
i form av litt uteliv & konserter.

Og for å ikke nevne klær,
jeg får så lyst på "nye" klær, det trenger ikke nødvendigvis være nye klær,
men vårklærne som har vært stuet bort.
Og som nesten blir som nye igjen;)
Ta frem de man har glemt, er alltid like spennende;)
H E R L I G !

Og den største, fineste og vakreste forandringen
med våren er jo
bar asfalt, gresset blir stadig grønnere, frukttrærne som blomstrer.

Åhhh, så mye deilig vi har i vente;)

Kjenner du også behovet for forandring?

Herlig V Å R L I G helg 

 til dere som titter innom;)

 










6 kommentarer:

  1. Tjolahopp. Jeg er kjempeklar for forandring, men synes det er så sinnsjukt travelt for tiden, så føler ikke det er tid til noe som helst. Men kanskje det roer seg litt...håper det! Forandring blir det vel uansett tipper jeg...hehe
    Ha en riktig fin helg. Nydelig bilder du viser her!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for den koselige kommnetaren på bloggen min. :) Jeg liker bloggen din godt også, og følger jevnlig med på den. :)

    Jeg kjenner alt det du beskriver veldig godt igjen. Faktisk kribler det sånn i meg at jeg har fått lurt med meg mannen til å kjøre meg til brukten nå straks (for jeg har jo ikke lappen helt enda...). Jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter, men det er mer det å finne noe nytt (gammelt) som man kan ta med seg hjem og gjøre forandringer med som er poenget.

    Ha en finfin lørdag, og kos deg med den gode vårfølelsen. :)



    Monja

    SvarSlett
  3. For ett utrolig koselig barnerom! Herlige detaljer.
    Ha en fortsatt fin helg.

    SvarSlett
  4. Så flotte og fargerike bilder... Love it!!
    Forandring fryder og vi har en deilig tid i møte - jippiii:)

    Ønsker deg en riktig fin søndag:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  5. DEN følelsen når det dukker opp en ny, fantastisk blogg man aldri har sett før! :)
    Gleder meg til å følge videre!

    Mvh Liv M

    SvarSlett
  6. What a super cute room....love the splashes of color! Heidi

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)