fredag 21. februar 2014

H o u s e of R y m....


..har blitt en favoritt her i huset;)
Og jammen meg så fikk jeg
den fineste tekannen ( skal vise senere, hvis du ikke alt har sett den på instagram da, blitt litt hektet der inne kan jeg røpe;)) og dette fine printet her
til bursdagen min.
Noen fordeler er det jo ha bursdag dagen etter julaften også,
det man ikke fikk til jul får man gjerne til bursdagen sin i stedet;)
De øverste her er så søte og står på ønskelista,
eller vel, kanskje vi egentlig har nok
kopper & krus;)

Høres det gjenkjennelig ut kanskje!?;)

Ønsker deg som titter innom en fin fredag
& herlig helg!


Coffee, tea, me?–  CupSeriously cereally – Bowl






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)