søndag 9. februar 2014

V i n t e r e n...



...kom til slutt,
og på helt riktig tidspunkt spør du meg;)
Snø er gøy når man kan være med
å leke, og ikke minst se barnas
glede & lykke!



Nå har det dessverre ikke blitt så mye lek på meg ettersom jeg igjen har operert,
men det er likevel helt perfekt å kunne se de små
ake utenfor kjøkkenvinduet
og bak i hagen;)

Håper dere har litt snø, og nyter det!
Nå kommer sørpa her,
ikke fullt så idyll!

Men er evig takknemlig for å ha det så fint i nærmiljøet,
og at barna storkoser seg.
Også måtte jeg bare forevige de to solskinnsdagene vi har hatt
i dette nye året.
Det gir energi & glede uten tvil!


Ønsker deg som titter innom en finfin uke, 
og håper morsdagen har vært fin;)






















































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)