fredag 4. april 2014

F o t o ...



...i interiøret er månedens utfordring
hos nib-jentene, som
denne gangen samarbeider med
Fotoknudsen.
Og først så tenkte jeg at vi kun har bilder
fra vår alles første, eneste og høyst sannsynlig siste gang hos fotograf.
Og litt lite kreative er vi også, vi har nemlig 
samme bilder i trappegangen og på kjøkkenet!
Mye fordi vi er glad i de bildene, men mest av alt fordi vi er trege
å ikke får gjort noe med andre fotoer.
Men når jeg får tenkt meg om så
har vi faktisk litt bilder her og der i huset.
På barnerommet, og på vårt rom har vi noen bilder
som jeg faktisk tok på folkehøyskolen!
Jeg liker litt personlig bilder i hjemmet,
da blir jeg liksom så glad og takknemlig.
Også elsker jeg å mimre nemlig, gjør du?!
Hvordan er det med deg,
 er du fan av foto i hjemmet?

Her kan du finne masse inspirasjon til
hvordan D U kan bruker
foto i
hjemmet!

Ha en fortreffelig helg alle sammen;)























3 kommentarer:

  1. Fine bilder av fine folk! Jeg liker det :)

    SvarSlett
  2. Er helt forelska i den fine trappa og bildeveggen- herlig;) Og så stilig med nye bilder i gamle rammer!! Jeg er helt elendig til å fremkalle bilder, men jeg har lyst til å bestille instagrambilder som kan brukes som magneter- får bli når kjøpestoppen er opphevet;) Synes også det er fint når folk henger masse bilder i en hjerteform over senga.

    SvarSlett
  3. Now, kids, don't go getting any ideas hermes outlet on how to get school cancelled. It's now replica chanel believed that the laughter of 1962 to 1964 is due to mass psychogenic illness, or mass hysteria, brought on by stress [source: Hempelmann]. But do these events reveal the potential danger rolex submariner replica of contagious laughter? Why is laughter infectious in the first place?

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)