torsdag 24. april 2014

V i n t e r h a g e n...




... i forandring !

O V E R R A S K E T?!?!

Vinterhagen er et rom jeg er veldig glad i,
og i med at det ikke kan brukes hele året,
så settes det ekstra stor pris på.
Jeg elsker lyset, og det føles som om
man sitter ute.
Spesielt nå som det blomstrer, akk
så vakkert!
Det rare, mulig det har med interiørnerden i meg,
men jeg har aldri vært helt tilfreds med interiøret
i dette fine rommet.
Det er et yndlingshjørnet som jeg er veldig tilfreds med,
men resten har ikke falt helt på plass.
Men nå tror jeg at jeg har det på gli.
Digger i hvert fall dette hjørnet med den nye pidestallen.
En fryd for mitt øyet
i hvert fall, og det jo det vikigste.
Interiørnerden
 lenge leve;)))

Mer forandringer i vente, hihi!

Og har en god følelse, endelig;)

Kjenner du deg igjen, tar det noen ganger litt tid
å "lande" i enkelte rom?!

Nok et luksusproblem, men det er nærmest
rekreasjon for meg!

Ønsker deg om titter innom
en
herlig
&
forhåpentligvis
sommerlig
helg!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)