mandag 8. juni 2015

B u r s d a g s h e l g e n. . .

. . .gikk over all forventing for både små og store!
H U R R A !
Hipp hipp hurra for vår
 fine, gøyale, KOSETE, skravlete, sprudlende, rause, varme, kreative
& bestemte
5-åring som fyller år i dag.
<3
Vi digger deg!

Storebror var i bursdag på fredag, og vi hadde først barnebursdag og deretter voksenbursdag på lørdag, også
var minstejenta i superhelt-bursdag i går!

Moro fra morgen til kveld, i hvert fall for barna ;)
Koselig for de voksne også, men jeg må ærlig innrømme at det er
godt med alt som er overstått ,hihi;) 

Og på lørdag kveld så lå vi og skravlet på senga om hvor fin dagen hadde vært, og hun ville så gjerne at vi skulle feire henne flere dager. Og det forstår jeg at hun selvfølgelig ønsket etter en så fantastisk dag med to selskap. Tidligere kunne jeg kanskje ha tolket det som om hun ikke var fornøyd nok med to selskapeligheter på en dag, mens det egentlig handler om at hun ønsket mer nettopp fordi det var så fint, og at hun var mer enn fornøyd. Det er jo egentlig  en selvfølgelighet. Men det er ikke alltid like lett å se og møte barnas 
følelser i en hektisk hverdag eller når en ikke er så bevisst på det.
Og kanskje du kjenner deg igjen?!
 Her kan du lese en veldig fin og aktuell artikkel om dette teamet. 

Og bildekvaliteten bærer preg av en rimelige hektisk dag ;)

Ønsker deg som titter innom fine dager.



























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)