torsdag 27. september 2012

HAY puter

 
 
ELSKER HAY putene våre, men har tenkt at det holder med 3.
Helt til jeg så en ny kul en i et magasin.
Tiden får vise om jeg klarer å stå i mot...
Planen var jo at jeg skulle prøve å begynne å sy selv, KREMT!!!
Men så er det denne tålmodigheten og ikke minst tiden da.
 
Det jeg liker så godt med HAY putene at de passer til så mangt. Og at det er lett å variere
både med hensyn til miljøsbytte og inntil andre puter.
Den grå i vinterhagen hadde f.eks sin plass på kjøkkenet tidligere.
Og den gule & rosa funker fint å sette sammen med en annen pute.
Fremdeles ikke lei etter snart 2 år i hus med HAY putene.
LIKER!!
Knæsje farger gjør meg rett & slett GLAD!
 
Fin fin torsdag, svusj så er det fredag igjen!
 
 
 
E





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)