onsdag 26. september 2012

Vår fineste "lesehest"...

 
Stort sett hver kveld sitter vi sånn og Askil leser leseleksen på senga, flinkisen vår! Koselig!
Viprøver å ikke fokuserere på at han er så flink til alt hele tiden, selv om han er av det motsatte kjønn, SÅ har han nok alikevel fått genet "flink gutt".

På foreldresamtalen på skolen så blir han omtalt som den eksemplariske eleven, og det varmer
selvsagt mammahjertet veldig, men jeg er også obs på at han ikke skal føle at han alltid må være den flinke, greie & perfekte gutten. ( Noe læreren også er inneforstått med, heldigvis)

Ganske så naturlig så blir det litt mindre bilder og fokus på Askil ettersom  han  har  blitt  så stor og "henger" mer med venner, også er han ikke like gira på bli tatt bilde av lenger. Sjalusi ligger ikke i han, og han er veeeldig glad i den 5 år yngre lillesøstra.
Og snart er det vel hans tur til å delta i sosiale medier, hjeeelp!

1 kommentar:

  1. Heheh, lett å bruke litt tid på pinterest, men man kan jo prøve å styre det litt selv. Er vel mer et sted man kan samle alle nettsider man gjerne vil tilbake til, uten å slippe å lage bokmerker. Har man lyst på et bord eller annet (dere som liker design) Kan du bare "pin" bildet til et brett, med for eksempel tittel design. Så kan du samle alt du har lyst på der, med bilde og link til nettsiden. Veldig enkelt. Jeg har samlet en del DIY, do it yourself, som inspirsjon hvis jeg skal lage noe, eller strikke ting osv. det er jo undelig med muligheter, og etterhvert som tiden går kan man jo få mange brett. Så kan du følge de du syns har mange fine brett, så hver gang de pinner et nytt bilde til sitt brett får du det opp på din side for å se. Kjempekult! Love it! :-)
    Vi har det bra. Har akkurat vært og møtte barnevakten vi skal ansatte, vi vil ut i helgene vi også :-) Ellers skal jeg begynne på sykurs, hver torsdag, det blir gøy. Vi har det bra, FOR bra, må begynne denne slankekuren snart, sukk :-)
    Klem

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)