torsdag 18. oktober 2012

Kjøkkenet nok en gang...

Crazy or not???
         ...I`m not sure...
 
Min kjære kom med forslag om Banksy "balloongirl" på den ene kjøkkenveggen, og jeg ble med til slutt. Digger forsåvidt gatekunst og vi har allerede et bilde "mushroom girl" av Dolk som jeg liker supergodt. Hadde selv først tenkt på en farget krittmaling vegg.  

Veslejenta kom med den søteste kommentaren når hun kom ned på morgenen og så sjablongen "det er meg". Og etter en kort stund så hun seg rundt og spurte " hvor er Askil?".

De er så søte sammen om dagen, de leker så mye sammen med sang og teater. Og Askil sa " jeg liker så godt at Hedvig er sånn hun er nå". Hun er nemlig så kosete og opphengt i storebroren sin for tiden, og han virkelig elsker det. HERLIG!!!!

Jeg derimot skvetter litt når jeg kommer inn på kjøkkenet, ikke helt fortrolig enda, men jeg skal gi det litt tid. Vurderer faktisk å male svart tavlemaling på noen av ballongene.

Vet du om det funker (uten å ødelegge noe mener jeg)???

" Bansky begynte som en graffitikunstner som malte for frihånd på slutten av 1990-årene.  Han skiftet teknikk, og begynte å bruke sjablonger før 2000 da han innså hvor mye raskere dette var og hvor kort tid han trengte for å gjøre ferdig en piece. Selv påstår han at han skiftet til denne teknikken etter å ha lagt merke til de sjablonerte registreringsnumrene mens han gjemte seg for politiet under en jernbanevogn.[ I løpet av kort tid ble hans kunstform kjent i og rundt Bristol og London.
Banksys verk har humoritiske trekk og er noen ganger kombinert med tekst. Ofte er budskapet rettet mot krig, mot kapitalisme, mot det etablerte samfunn eller for frihet. Bruk av billedelementer inkluderer dyr som aper og rotter, politi, soldater, barn og eldre. "
 
                                                                
                                                               Banksy- "balloongirl."


 

 
HVA synes du?
 
Kunne du tenke deg å ha noe lignedne på veggen din, eller har du det allerede kanskje???
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)