onsdag 10. oktober 2012

Kjøkkenhylle plan i "vasken"...

Da gikk kjøkken-hylle planen i "vasken" til mallas store skuffelse...
Jeg som hadde en prøve- session på hylla oppe i stua i 2.etg,
også skulle jeg vise det til mannen og vi prøvesatt (heldigvis) hylla over de to lampene over kjøkkenbenken...
Hmmm, en skuffelse gitt, selv den smale hylla tok altfor mye av lyset.
Buhu!

Jaja, da må man tenke nye baner, igjen... en fin klokke kanskje, eller et fint
bilde?!! ( vasnkelig å finne bilder)

Også har jeg så lyst til at kjærlighets-koppene (fra Kristiansand)
skal ses!

Har du forslag & tips???
                                     Sånn omtrent hadde jeg tenkt det skulle bli,
              men den gang ei........





5 kommentarer:

  1. Har du også en hifi-dilla mann? Hehe. Da er vi to! Selv om jeg digger musikk og bra lyd ;-) dobbelt moral i lange baner... :-P
    Har rett og slett klippet et stoff og teipet på baksiden av dekselet. Hadde nok ikke fått lov til å stifte noe i de. Og så er det lett å skifte ut om man føler for det. Easy, peasy. :-)

    Jepp - de har det nå vil jeg tro. Kjøpte det forrige torsdag.
    Dumt med den hyllen da! Finner nok på noe anna lurt. Tvi,tvi!
    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Hei! Så kjekt at du la igjen en kommentar så jeg fant bloggen din og :) Her vil jeg følge med videre!!
    Kjøkkenet vårt var ferdig pussa opp for et år siden,men først nå har jeg fått opp hylla jeg har tenkt på så lenge! Tar litt tid å "bo seg inn" :)
    Ha en fortsatt fin kveld! Klem,Randi.

    SvarSlett
  3. Hmm er det en bildelist som tar så mye lys? Selv med lys under?
    Det hadde jeg ikke trodd.
    Da passer det vel ikke med noen andre hyller heller da. Eller...jeg tenker på de trasparente hyllene fra Hay...er mer som bokser da, men de stjeler iallefall ikke lys. :)

    SvarSlett
  4. Hehe,må legg. Jeg kan godt lage en butikk til deg også, du skal få en når vi kommer tilbake :-) Vegger er kjempevanskelig, det er derfor vi ikke har en eneste spiker i veggen enda hjemme, er så redd for å lage hull og så angre seg...som man så ofte gjør.
    Jeg tenker også en eller annen slags hylle til den veggen, men du tenker det blir for mye?

    SvarSlett
  5. Aiai herlig med tilbakemedlinger fra dere;) Først til Randi, ja, enig med deg at det er veldig viktig å "bo seg inn"... men tenker litt vel mye på det for tida.hehe!


    Og Fargebarn & Hilde: takk for tips, de hyllene fra Hay hadde jeg ikke tenkt på. du satt meg på en tanke der, men problemet er vel også mannen som ikke er så gira på å ha noe der. Ikke ALLTID kult men en mann som er interiør interessert.Hehe!Jobber med å overtale han. Men nå har vi blitt enig om en litt "crazy"ting på den andre veggen. Mulig det da holder, så sant det funker da.
    Vil ikke ha det "overmøblert" heller. Men en transparent hylle kan jeg begynne å drømme om;)

    Ja, det er faktisk kun en bildehylle som skygger for lyset oppover vegg/rommet, og rommet er mørkt i seg selv.

    Veldig happy for tilbakmeldinger og tips dere, tusen takk!

    Fin fin dag til dere!

    -malla-

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)