onsdag 3. oktober 2012

Bitteliten- en herlig butikk...


 Bitteliten er en lokalbedrift i som ligger i Drammen sentrum, nær elva. Der finner du mange superfine klær, babyutstyr, leker, interiør-ting og annet fint stæsj til de søte små.

Butikken har kjente merker som SEBRA, Ida T, Blafre, Tiljamid,janus, & mange flere.

Sist jeg var der så fant jeg ut at det finnes en underetasje som inneholder en liten ammekrok og diverse ting.

Et fint sted for en barselgruppe!!! ( bare synd den tid er over!)

I tillegg en superhyggelig betjening som tar seg god tid & slår gjerne av en hyggelig prat.

              
            Butikken er verdt opp til flere besøk!!!

           HER ER DET VIRKELIG LETT Å DRØMME SEG BORT!











1 kommentar:

  1. Så många fina barnkläder, glada kläder och härliga färger. Kram

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)