fredag 14. juni 2013

Farlig fristende Tiger!

I dag skulle jeg igjen bare kikke innom TGR
for å se etter gave til bror som skal i bursdag.
Igjen hadde jeg bestemt meg for
å ikke kjøpe noe.
Men nope, det er helt umulig.
Det første jeg så var disse kule eskene.
og et fint koppehåndkle fikk også bli med
min bestevenn,
sykkelen & meg hjem!
 
Høres det velkjent ut?
 
Og jeg forsøker å bli godvenn med bilen også om dagen,
men den blir nok aldri som min
aller beste venn sykkelen.
I morgen skal de søte små og jeg
på bil og overnattingstur til Oslo!
Mens mannen skal ha en velfortjent guttehelg!
 
Ønsker deg som titter innom en fortreffelig helg!
 



 

4 kommentarer:

  1. Hihi, dere kommer dere sikkert helskinnet inn til Oslo:D Mulig hjertepumpa slår noen slag ekstra kanskje;D Fali fali med sånne butikker når det er så billig! Frisket veldig opp fargene på boksene! Jeg tror jeg må innom Søstrene i morgen for å se om de har igjen av de nettene:) Kos deg i Oslo da! Vi har ingen store ferieplaner i sommer, skal være hjemme bortsett fra 2 dager. "Sommerferien" tar vi i november når vi skal til Peruuuuuu-juhuuuu!

    SvarSlett
  2. For noen freshe esker!
    Sånne får man aldri nok av:-)

    God tur til Oslo- håper dere får en strålende helg:-)

    SvarSlett
  3. Så fine esker og kjøkkenhåndkle! Hadde garantert kjøpt begge deler, godt jeg bor langt fra en Tiger butikk...
    Kos deg i Oslo!!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fine ting! Den butikken er farlig altså, alltid noe man "trenger". :)

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)